Пн. Янв 17th, 2022
У клієнта "Приват 24" зникли гроші під час переказу на іншу картку: чим все закінчилося

Клієнт «Приват 24» поскаржився, що гроші, які він відправив на картку іншого банку, так і не дійшли до отримувача. 

Про це він написав на сайті «Мінфін».

Зі слів клієнта, він перерахував 1 тисячу гривень на картку дружини, яка належить іншому банку. Однак гроші так і не надійшли.

У банку дружини відповіли, що переказ в історії платежів не знайшли і порадили звертатися до суду.

«Отак і перекидають з банку на банк. Куди поділися гроші? Невже мені доведеться наймати юриста, щоб їх повернути?» — обурився чоловік.

Що сказали у «Приватбанку»

Служба підтримки «Приватбанку» відповіла, що оплата була успішно відправлена за адресою, яку вказав заявник, й порадили клієнту ще раз перевірити реквізити рахунку отримувача.

Пізніше користувач знайшов помилку у вказаних реквізитах через некоректну роботу сканера.

Раніше повідомлялося, що клієнтка «ПриватБанку» закрила всі свої банківські картки, але в неї все одно лишилися борги.

Читайте також: 

Гроші знімали чотири години: клієнт «ПриватБанку» втратив понад 20 тисяч грн і залишився боржником
«Сума незначна, тому розбиратися не будуть»: у ще однієї клієнтки ПриватБанку зникли гроші
Приходить повідомлення про виплати за вакцинацію: «ПриватБанк» попередив про нову схему шахрайства
Дополнительно:
У клієнта "Приват 24" зникли гроші під час переказу на іншу картку: чим все закінчилося

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.